2016年4月4日月曜日

依頼演奏 その③

4月になって新年度も始まりました!


今日、福島大学では入学式が行われ、約1,000人の新入生が入学してきました(^o^)

新入生のみなさん、ご入学おめでとうございます!!


さて、今回福島大学管弦楽団に依頼をしていただいたのは、
福島大学の学生課様です。


そんなわけで私たち福大オケは、
入学式までの時間に、くるみ割り人形を。
式中には学生歌を演奏させていただきました♪


1年生の晴れの舞台に私たちが関われたことはとても喜ばしいことだと思いました!
1年生にはそれぞれの期待を胸に、充実した大学生活を送ってもらいたいものですね!


下の写真は、入学式での私たち福大オケの様子です📷



~お知らせ~

福島大学管弦楽団は1年を通して、依頼演奏を受け付けております。
依頼をご希望の方は以下のメールアドレスまでご連絡お願い致します。
         fukushima_u_orchestra@yahoo.co.jp

(英語訳)
The new fiscal year is in April was also the beginning!

Today, the entrance ceremony is carried out in Fukushima, about 1,000 new students have been enrolled.

Freshman of everyone, Congratulations on your admission!

Well, for you had you a request to the current Fukushima University Orchestra is the Student Affairs like Fukushima.

We Fukudai orchestra 's why, in the time until the entrance ceremony, the Nutcracker.
In the formulas I was allowed to play the student song.

On the stage of the first year of sunny that we have Kakaware was I think it is very gratifying!
Each of the expectations in the chest in the first grade, it is what I want to send a full college life!

Information
Fukushima University Orchestra throughout the year, we have accepted the request performance.
If you would like to request you please contact us to the following e-mail address.
fukushima_u_orchestra@yahoo.co.jp

0 件のコメント:

コメントを投稿